Tűnélküli mezoterápia

Bőrünk felépítése igen bonyolult, a hatóanyagok bevitele kívülről rendkívül korlátozott. A hatóanyagok akkor fejtik ki hatásukat a legintenzívebben, ha pontosan a problémás területen alkalmazzuk magas koncentrációban. Az eljárás lényege, hogy a készülék az elektroporáció (pulzáló áram) segítségével kis csatornákat nyit a bőrsejtek falain, melyen keresztül a töményhatóanyagok közvetlenül az intracellurális térbe, a problémáért felelős sejtekhez jutnak el.  Ezek a csatornák a bőrben néhány másodpercig vannak nyitva, ami elegendő a hatóanyagok bejutására, utána visszazáródnak. További előnye, hogy nincs fájdalomérzés vagy duzzanat, a kezelés kellemes érzés a vendég számára, azonnali látványos eredmények tapasztalhatók már az első kezelés alkalmával, azonban rendszeres vagy kúraszerű alkalmazásával mélyreható változás érhető el.

A tű nélküli mezoterápás kezelés során egyénre szabott "koktélt" állítunk össze az analitikai tisztaságú, steril hatóanyagokból, melyek optimális koncentrációban tartalmazzák az öregedést gátló, regenerációt, hidratációt elősegítő hatóanyagokat. Ez a kezelési forma a kozmetikai készítmény hatóanyagainak 90%-át a kiválasztott területbe juttatja.

A kezelés magába foglalja az arc letisztítását tejjel és tonikkal, mikordermabráziót vagy enzimes peelinget, egyénre szabott vitamin koktél bejuttatását elektroporációval, bőrtípusnak megfelelő pakolást, végezetül a kezelést átkrémezéssel és krioterápiával zárjuk.

Milyen problémák kezelhetőek hatékonyan a tűnélküli mezoterápiával:

• Ráncfeltöltés
  • Szarkalábak megszüntetése
  • Arc, nyak dekoltázs fiatalítása
  • Kézfej táplálása
  • Pigmentfoltok halványítása
  • Hajszálerek (rosacea) kipirosodásának enyhítése
  • Tokakezelése
  • Gyulladt, aknés vagy szeboreás bőr kezelése, mélyhidratálás, vitaminpótlás

A kezelés ideje: kb. 45 perc